Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Boje duge

Boje duge, u tvojim ocima
Ja ne vidim druge, ni u snovima
Pre podne za dvoje – prazna ulica
Sve moje i tvoje – tu u grudima

Tuzne oci – sto pitanja
Zbogom noci bez svitanja...
Sve pogresne rijeci, kad udju nam u san
Ko ce njih sprijecit, bar jos jedan dan
Opet dugine boje kad kapnu mi na dlan
I mali svijet za dvoje – ljubav ti i ja

Tuzne oci – sto pitanja
Zbogom noci bez svitanja

Kao modro more – izmedju nas
Ja jos cekam zore – tvojih koraka

...Sve pogresne rijeci...
....Kad udju ti u san...

Tuzne oci – sto pitanja
Zbogom noci bez svitanja....
...bez svitanja....

Gde pocinju duge – u kojim morima
Samo korak do tuge – tu u venama

Nema komentara: