Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Evropa

Pozovi me,
pomozi mi…
da vidim neki drugi svet
neko drugo vreme…

Od istoka – u nama
do nemira
sve što je negde ostalo, sačuvaj za mene…

Evropa naše prošlosti – zauvek…
Evropa sna o istini – samo za jedan dan…
Evropa naše ljubavi – još tu je …
Eh, onda gde smo ja i ti – bez nas ?

Evropa naše prošlosti – zauvek…
Evropa sna o istini – samo za jedan dan…
Evropa naše ljubavi – još tu je …
Eh, onda gde smo ja i ti – bez nas ?

Nema komentara: