Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Godine srama

Jednom kad odem
Kad isteknu sati
Jednom kad moram
Ti nećeš ni znati

Jer sudbina stoji između nas …

Osvanuće jutro
Ustaćeš sama
Za sve godine teške
Godine srama …

I bilo gde bilo kad,
Ti si ljubav
Svaka, reč tvoja – ljubav..

To zvoni smrt na moja vrata…

Nisi tu da me čuvaš
Da me nosiš negde u sebi
I nikad više sve ono
što smo, nekad, zajedno hteli …

Još ovaj put, milo moje, letim do neba
Oprosti za sve što te vole kako treba
I bilo gde i bilo kad
Ti si ljubav
Svaka reč tvoja –ljubav

To zvoni smrt na moja vrata…

Nisi tu da me čuvaš
Da me nosiš negde u sebi
I nikad više sve ono
što smo - nekad - zajedno hteli !

Nema komentara: