Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Ikona

 Strah – ti i ja
Sumnjam da si ikad bio tu – baš stvarno
Reči – dokle
Laž, po stoti put...

Ljubomora u grudima
Gorak je med sa tvojih usana
 a živim tu –
Tako blizu sna – a tako daleko...
Kao ikona – ti u meni spavaš
Ej – kako te volim
Kao ikona – ti u srcu nosiš mir, onih dana –
A to baš boli...

San ni noćas da mi dodje
Znam – tu si da dan mi kradeš
Ćuti – bolje
Laž, po stoti put...

Nijedna reč – u zao čas
Prosto smo tu – a nigde nema nas
  baš k'o da sve, to sve što znam –
K'o da nije ni bilo

Kao ikona – ti u meni spavaš
Ej – kako te volim
 Kao ikona – ti u srcu nosiš mir, onih dana –
A to baš boli...

....Kako te volim...

Nema komentara: