Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Kako da kažem da je gotovo

Prljave ruke, poslednji dodir
ničije reči, ručak na stolu,
vetar u tebi, vetar u meni kaže gotovo.
vetar u tebi, vetar u meni kaže gotovo.

Daleko od mora, daleko od straha
na usnama tražim put do slobode
govorim tiho, govorim sebi da je gotovo.

Mi imamo svoj svet,
mi hodamo kroz grad,
mi dižemo svoj glas,
mi nemamo nikog, osim sebe.

Bili smo ljudi, bili smo neko
sa rukama teškim, sa igrama našim
kako da odem, kako da kažem da je gotovo.

Mi imamo svoj svet,
mi hodamo kroz grad,
mi dižemo svoj glas,
mi nemamo nikog, osim sebe.

Asfalt se gasi, ja bežim u noć i kažem gotovo.
Vetar na nebu, vetar u meni kaže gotovo.

Nema komentara: