Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Ko zna...

Bistra voda – tugu nosi
S' druge strane prazne postelje
Ja volim vetar u tvojoj kosi
Kad ti brige s' lica sakrije

Probudi nebo, i nek nam kiša
Crne misli vodom opere
Sve što jesmo – sad smo ništa
Kad se ljubav jednom prolije

Ko zna, za nas
Da l' dan ce da svane
Ko zna, ja plakati moram
Milo moje

Samo reči – bez imalo volje
I reka suza počinje
Ugasi svetlo – i biće bolje
Za nekog drugog, kad te probude

Ko zna, za nas
Da l' dan, ce da svane
Ko zna, ja plakati moram
Milo moje

Milo moje, ako jednom loše krene...

Nema komentara: