Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Lica

Lice straha,
u ogledalu vidim kraj,
i trčim uz polje,
u kome više nema vremena...

I da li vidiš dalje, od svoga oka, šta je istina,
što sve u meni gori,
i goreće dok budem ovde, sa Vama
i njima, vidim kraj, ja vidim kraj...

Gde smo,
kaži gde smo pogrešili
i zašto nam je suđen kraj,
u.. zemljo, ošta smo se ogrešili
i nema više vremena...

I da li vidiš dalje, od svoga oka, šta je istina,
što sve u meni gori
i goreće dok budem ovde, sa Vama
i njima...

Kaži gde je ljubav,
pokaži mi lice,
da ti vidim lice,
ja vidim kraj...

na putu ka Bogu,
između zavisti i mržnje,
između ponosa i straha,
između ljubavi i bola,
između tebe i mene,
ne postoji više ništa...

Gde smo,
kaži gde smo pogrešili
i zašto nam je suđen kraj,
u.. zemljo, ošta smo se ogrešili
i nema više vremena...

Nema komentara: