Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Moja dunjo mirisna

Život kao bajka, a bajke nema – Dunjo moja
Dodir kao reči, a reči nose – ukus bola
I zašto uvek tako, mora da se desi
A ljubav je vec – na drugoj adresi

Pogledaj strepnju, u očima svojim – Dunjo moja
Zar ne vidiš da gubiš, umire život – tvojih snova
I kreni putem koji vodi suprotno od bola
I nek' sve djavo nosi, kad delimo na pola – djavo nek' nosi...

Promeni sve naše dane, al' sreće nema
Ljubav i mi, kao da slutim šta se sprema – šta se sprema
Uvek je sladje, baš sve, ono čega nema – to je slepa ulica
Na putu do sna – moja Dunjo mirisna...

Nema komentara: