Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Pogledaj u nebo

 Korak iznad duge – tanka linija
Opet tvoje misli govorim na glas
Koliko cu puta oterati strah
Samo da si tu i da ima nas

Precicom do snova – korak ili dva
Koliko je samo kilometara
Pravim te od svega sto mi neko da
Nek' nam dobar vetar snove pogura

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
To sto tamo vidis – to smo ti i ja
Pogledaj u nebo – pogledaj u san
To se zove ljubav – to smo ti i ja

Opet mi o svemu – pricaj na sav glas
Ponekad o sreci – i da li ima nas..

Sve dane tvoje kupicu
Bas sve, reci sro se nikad ne cuju
Sve grane sto nam dusu spajaju
Toliko te volim – samo budi tu

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
To sto tamo vidis – to smo ti i ja
Pogledaj u nebo – pogledaj u san
To se zove ljubav – to smo ti i ja...

Nema komentara: