Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Sad sam stranac

O... duboka vodo...
Svaki trag što nosiš od nas.
Kao san, još se setim... svih tih godina...
Sad sam stranac... u ovom gradu... sasvim sam...

Brate moj... ponekad sam srećna...
K'o na dan kad čujem tvoj glas.
Neki svet stran i dalek... svud' je oko nas...
Grad bez tebe tužan je kao ja....

Na kraj, što svud oko vreba
Hladan kraj, suza mutna k'o reka...
Još uvek tu... na tvom putu... i sekund vremena...
Samo stranac... u ovom gradu... sad sam ja.

Uzmi noć... bar noći su tvoje...
Hladan smeh nekog bezbrižnog sveta...
Dal' ti sad možda treba neki takav glas
Grad bez tebe tužan je kao ja...

Dal' ti sad možda treba
neki takav glas...
Grad bez tebe tužan je kao ja...

Grad bez tebe
tužan je kao ja.....

Nema komentara: