Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Sve naše godine

Sve naše godine – zar da zaboravim
Sve što smo sanjali – sve su odneli
I prazne ulice – što te radjaju
Tek da me prevare – pa te sakriju

Počinju snegovi – zimu donose
Svi su nas mrzeli – nek' se ponose
I volim da te ljubim – nek' mi oproste
Sve sto sam lagala – nek' me ubije

Još miriše na tebe život
Onaj naš – sećaš se
I nešto me tera da te volim
Da ti pevam kao nikom pre...

Da l' nekad ostaneš sam kao ja
Da l' neko zakuca u tvojim mislima
Otvori nekad oči – nekad kao pre
I slaži Boga da voliš me

Jos miriše na tebe život
Onaj naš – sećaš se
I nešto me tera da te volim
Da ti pevam kao nikom pre...

Da ti pevam kao nikad – nikom pre.....

Nema komentara: