Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Kao na dlanu

Oprosti mi Bože, ako sam grešio
Svi putevi vode korak u ludilo
Brišu se one godine posle nas
I velike reči što sam govorio...

Ko nekad u osam opet me dovodi
Sve one stvari koje ne podnosim
I umem da pričam, ponekad, sa ženama...
I svet koji volim jođ tebi pripada

I kao na dlanu, ti plačeš u meni
I zvuk svake pesme mi donosi reči...
U svakoj je ljubav!

Ko nekad u osam opet me dovodi
Sve one stvari koje ne podnosim
I umem da pričam, ponekad, sa ženama...
I svet koji volim jođ tebi pripada

I kao na dlanu, ti plačeš u meni
I zvuk svake pesme mi donosi reči...
U svakoj je ljubav!

Nema komentara: