Neverne Bebe...jedan od najboljih bendova na Balkanu, na svojim nastupima, na svojim albumima, opet i iznova samo dokazuju svoj kvalitet, koji vise niko ne moze da ospori.
  
...OVO JE MJESTO ZA SVE FANOVE OVOG BENDA...
 
Ovdje cete ubuduce moci naci sve sto vas zanima u vezi ovog benda- biografije, slike, tekstove pjesama, kompletnu diskografiju...
   

17.12.07

Veliki je Bog

Ime su tvoje dali za vreme buduće
gde su sad oni dani kad ljubav počinje
kažu da negde pevaš, reči se ne čuju
nekad da tiho jecaš, suze te opiju

Gladna sam ponekad i hoću da te ne dam
lažem da dobro je ruši se sve

Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas
Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas

Jesen u mome kraju, sve kao ranije
laste ponekad znaju tiho da odlete

I ne znam da li reči i tebe noćas plaše
ljubim ti oči da ne gledaš me

Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas

Nema komentara: